Posted by Unknown on 11:54 AM No comments
Chenta di Hati wit Shaklee... :)

14Sept2014...merupakan hari lahir aku...
kat mane agak2 nye aku celebrate??? candle light dinner....exclusive hotel...???
Semua tu tak pun...dah tua2 nak potong kek pun sogan....ehheheheh

BERMAKNA sgt bagi aku...aku celebrate besday aku dgn family hebat kami...Family shaklee kuh...
Alhamdulillah...aku di pertemukan dgn biz yang cukup hebat...dipertemukan dgn insan2 hebat...dikelilingi dgn insan2 hebat...aku  bersyukur YA ALLAH....



JOM SERTAI FAMILY HEBAT KAMI!
ZERO TO HERO!

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Zila Mokhtar
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Kota Kemuning / Shah Alam / Klang / PJ / Subang & Pos Seluruh Malaysia
Shaklee ID [ No : 1030845 ]
Contact No : 016-2061409
Email : zilavirgo@yahoo.com
FB :https://www.facebook.com/pages/DHealth-Vita/1434682450084775 

0 comments:

Post a Comment