Posted by Unknown on 11:32 AM No comments
PROMO JUNE 2014

Wahhhhhh...Senyummmmm sampai ke telinga bulan nih....Kenapa??? of coz lah vitamin idaman hati ramai orang nih...
Vita-E nih di kenali sebagai vitamin cinta tau uols....so untuk suami isteri yang nak merapatkan lagik hubungan kasih sayang tuh..vita-E nih memang terbaik...Super Best! Super Power!
Selain itu, banyak kelebihan vita-E nih sebenarnya...vita-E boleh juga boleh membantu masalah KANSER serta amat baik untuk AWET MUDA dan paling syiok nyew ia boleh MEMELIHARA KECANTIKAN bila kita mengamalkan vita-E secara konsisten. 
Sebab apew yew vita-E nih banyak khasiat nyew ???? Sebab vita-E shaklee ni mengandungi GRAPE SEED EXTRACT.
Kesimpulan nya kelebihan vita-E nih :
* Membantu masalah kanser
* Awet Muda
* Memelihara Kecantikan
* Menurunkan Paras Kolesterol
* Halang Pembentukan Darah Beku
* Melegakan daripada Masalah Berpunca Dari Urat Timbul
* Merencatkan Pembengkakan dan Keradangan

Gabungan2 set daripada vita-e ni terdiri daripada :

Jom...Dapatkan Sekarang! Sementara harga Vita-E nih tengah promo...Memang Super Jimat...


Terhebat!!! Untuk Kecantikan Kulit!!!

Memang kat pasaran melambak vitamin  E...TAPI vitamin E daripada Shaklee jugaklah yang terbaik memang nyew...Sebab apew??? 

Vitamin E ialah salah satu antioksidan yang penting dalam pencegahan kanser dan penyakit kardiovaskular. Ia memperbaiki peredaran darah, yang mana perlu untuk memperbaiki tisu, dan sangat berguna dalam rawatan "premenstrual syndrome" dan penyakit fibrocystic buah dada. Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan, mengurangkan parut yang diakibatkan oleh sesetengah kecederaan, mengurangkan tekanan darah, membantu dalam pencegahan penyakit katarak, meningkatkan prestasi atlit, dan mengendurkan otot kaki dari kekejangan. Vitamin E boleh meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki. Ia juga mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan di masa yang sama menguatkan dinding kapilari. 

Vitamin E menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat, dan membantu mencegah anemia dan "retrolental fibroplasia", sejenis gejala mata yang boleh menjangkiti bayi pramatang. Satu kajian yang dijalankan oleh National Cancer Institute pada tahun 1998 mendapati bahawa pengambilan vitamin E dalam jangka masa panjang dapat mengurangkan risiko kanser prostat di kalangan penghisap rokok. Lain-lain kajian megesyorkan bahawa vitamin ini dapat memperlahankan  perkembangan penyakit Alzheimer. Sepanjang ini diketahui bahawa vitamin E telah menunjukkan kesan pencegahan kepada lebih kurang 80 jenis penyakit.

Apa yang syiok sesangat Vitamin E shaklee nih :

1. Melindungi kesihatan jantung anda - mengembangkan pembuluh darah, mencegah pengerasan arteri, dan menghalang pembentukan darah beku.

2. Anti-Oksidan yang kuat - Berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang dan melambatkan pertumbuhan tumor, dan memperbaiki masalah penglihatan.

3. Anti-Penuaan - Vitamin E mampu melambatkan penuaan kerana kesan antioksidan dan Vitamin E menghalang proses penuaan sel dan memperbaiki pembekalan oksigen.

4. Mempertingkatan kesuburan dan kelelakian.

5. Memperbaiki parut- memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh disapu terus ke bahagian yang berparut untuk mengurangkan parut tersebut.

Apa yang terkandung dalam sebiji Vitamin E???



*Vitamin E diperlukan dalam pembentukan nukleus, dinding sel, RNA dan DNA pada setiap sel di dalam tubuh. Ia bertindak dengan Vitamin C untuk kesihatan sel-sel tubuh.

Banyakkan khasiat Vitamin E ni. Rugi kalau anda tak cuba. Memang kebabom untuk kesihatan dan kecantikan kulit. Pssstttt....Vitamin E juga boleh dibuat masker tau...untuk kulit gebuss gitu...


------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Zila Mokhtar
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Kota Kemuning / Shah Alam / Klang / PJ / Subang & Pos Seluruh Malaysia
Shaklee ID [ No : 1030845 ]
Contact No : 016-2061409
Email : zilavirgo@yahoo.com
FB : https://www.facebook.com/pages/DHealth-Vita/1434682450084775
Categories:

0 comments:

Post a Comment