Posted by Unknown on 3:53 PM No comments
Ibarat aku lah tu... sesape pun pernah jatuh cinta kan???
Jangan nak tipu yew???? hehehhe...
sebelum nkau orang duk kat pelamin sambil tersengih2 tersipu2 malu tu...kompem2 nkau org dah jatuh cintan dengan org yg duk kt sebelah tu kan....
So...tanyew diri memasing skrg...
" SEBELUM APA2 KOMPEM2 NKAU ORANG JATUH CINTAN GOLEK2 KAN???? "
Same lew dgn aku pun....
Tapi sekarang nih nak cerita pasal my biz...aku memang kompem2 dah jatuh cintan guling2 dgn SHAKLEE nih....Alhamdulillah...
Kenapa aku sayang biz SHAKLEE nih??? of coz aku dah JATUH CINTAN GULING2 dgn biz nih....
bilew perasaan sayang...perasaan cinta dah adew...memang nkau orang akan rase kehebatan...keseronokan dalam biz nih...kitew orang tak di ajar buat duit dgn menindas downline2 bawahan...tp kitew org di ajar produk sharing....Bile dah jatuh cinta dengan produk maka memang senang2 akan rase sayang tu membuak2...
Kitew orang dah macam 1 family yang selalu jumpa..padahal kebanyakan online jew pun..
CINTA MUKA BUKU kate nyew.... aku kenal shaklee nih melalui MUKA BUKU...aku kenal upline aku pun dgn MUKA BUKU...downline aku pun ramai yang dtg dari MUKA BUKU...wahhhh!!!! memang hebatlah CINTA MUKA BUKU nih.......hahahahaha...
Jadi...tak ada alasan nak berjaya kan...takde alasan tak berjaya sebab tak jumpe upline....sebab tak jpew master2 hebat...Itu alasan nkau orang yang banyak dalih nak berjaya!
Aku selalu tekan kan dekat leader2...anak cucu SHAKLEE kuh..." BERHENTI BER ALASAN"....tak perlu nak ber alasan banyak sangat hokey! Kalau orang lain boleh buat kenapa aku tak boleh buat..Tanyew diri memasing...
Nak dijadikan cerita...kitew orang ni sebenarnya banyak aktiviti2 santai nih...sesaje mengeratkan silaturrahim...time ni lah dapat jumpew omak...anak...cucu...cicit...onyang dalam family hebat Shaklee nih...
Kitew orang memang berkumpul as family yang bahagia...borak2 kejayaan memasing...tips2 kejayaan dari onyang...omak...neny shaklee kuh...
Alhamdulillah...aku di temukan dengan biz yang cukup membantu aku...
#dengan onyang aku#

#dengan omak...nany..onyang...anak2 aku#

Aku kekadang menitis air mata mengenangkan kejayaan aku hari nih...bukan nak bermegah diri...bukan nak menunjuk2...TAPI....dengan biz nih jugalah aku dapat tolong orang yang nak buat side income....dpt tolong my parents....dapat berikan terbaik utk anak2 kesayangan kuh...
aku nak anak cucu Shaklee kuh rasa apew yang aku rase sekarang! FINANCIAL FREEDOM!

Bukan tu jew..kalau dulu nak bagi parents pun teragak2 nak bagi...sebab diri sendirik pun tak berapa nak cukup..TAPI...sekarang aku dah rase seronok bagi my parents tanpa ade batasan....Alhamdulillah...
Syukur kepadaMU....Aminnnnnn

Jom Follow US!
From Zero to Hero!
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Zila Mokhtar
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Kota Kemuning / Shah Alam / Klang / PJ / Subang & Pos Seluruh Malaysia
Shaklee ID [ No : 1030845 ]
Contact No : 016-2061409
Email : zilavirgo@yahoo.com
FB : https://www.facebook.com/pages/DHealth-Vita/1434682450084775

0 comments:

Post a Comment