Posted by Unknown on 12:07 PM No comments
Unik sangat ke Shaklee nih???
Sebab apew aku jatuh cintan golek2 dgn Shaklee nih???

1. Dengan bayaran serendah RM75, keahlian adalah seumur hidup kecuali tidak membuat sebarang belian dalam tempoh bertahun-tahun.

2. Susur galur upline saya adalah terdiri daripada mereka yang bukan sekadar menjual produk, tetapi turut memberi konsultasi berterusan kepada setiap pelanggan merupakan faktor penarik kenapa saya ingin menjadi ahli dan masuk ke dalam group khas mereka. Ada disediakan " Rumah Rahsia " untuk group2 hebat kami.
3. MLM yang patuh syariah dan kaedah yang diajar jika mahu serius berniaga sememangnya logik untuk dicapai walau tanpa modal. (kecuali untuk mendaftar keahlian)
4. Selain dapat membuat belian dengan harga ahli, kita juga boleh dapat point (UV) daripada setiap pembelian dan jika mencapai minimum 150UV sebulan, sudah layak menerima bonus.
5. Paling best, makin banyak jualan/belian atau UV, makin banyak bonus yang Shaklee bayar dan bonus masuk tengah bulan pula tu..di saat gaji bulanan tinggal separuh atau suku..Yg ni PALING AKU SUKA!!!
6. Nak lagi best? Sistem MLM dalam Shaklee bukanlah sistem berpiramid yang mengkayakan upline. Selalu kalau MLM ni mengkayakan upline ni dah jadi macam kebiasaan. Tapi dalam Shaklee, akan tiba waktu UV kita akan bercerai daripada UV upline kita. Tapi kena achieve target yg ditetapkan la. Sebab tu ada situasi dalam Shaklee ni, downline naik rank dulu daripada upline dan downline dengan upline dalam rank yg sama. Kaedahnya sangat mudah, anda buat anda dapat. Anda berusaha, anda yg lebih dapat. Takde la isu yg downline buat kerja untuk upline jadi kaya. Best kan?

SHAKLEE
Shaklee adalah syarikat vitamin yang telah lama berada dalam pasaran, 55tahun. Produknya asli, tiada silika gel, semulajadi dan terbukti memberi kesan yang hebat pada taraf kesihatan. Selamat....berkesan..mesra alam...
Ia antara syarikat MLM yang adil. Once dah bergelar pemimpin, bermakna kita dah break dari upline kita. Oleh kerana Shaklee tidak mengamalkan skim piramid maka bonus kita dibayar mengikut usaha yang kita letakkan. Dalam Shaklee pendapatan kita boleh melebihi pendapatan upline apabila kita berusaha dengan lebih baik. Bukan sahaja pendapatan, malah kita mampu melangkaui pangkat upline kita sekiranya kita rajin berusaha.
Bonus dibayar tidak melalui upline atau mereka yang sponsor kita tetapi ianya langsung dari syarikat. diberi dalam bentuk tunai. Tidak perlu downline untuk mendapat bonus dari syarikat.
Harga produknya berpatutan dan setanding dengan kualiti yg dibyr.

* Shaklee – Always Safe
Menjalani lebih 80,000 ujian kualiti setiap tahun.
Potensi yang dijamin -> pengesahan dari pihak ketiga
Keaslian dijamin -> 350 ujian pencemaran dilalukan terhadap SETIAP bahan botani
100% kepuasan dijamin

* Shaklee – Always Green
Tiada perisa tiruan
Tiada pemanis tiruan
Tiada pewarna atau lemak trans
Tiada suapan tersembunyi
Tidak menjalani ujian terhadap haiwan
Tidak mengandungi bahan yang dilarang
Tidak mengandungi peluntur klorin

* Shaklee – Always Work
USD 250 juta dilaburkan terhadap ujian-ujian, kajian dan pembangunan (R&D)
70 kajian klinikal telah diterbitkan
60 orang saintis Shaklee
50 patents

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Zila Mokhtar
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Kota Kemuning / Shah Alam / Klang / PJ / Subang & Pos Seluruh Malaysia
Shaklee ID [ No : 1030845 ]
Contact No : 016-2061409
Email : zilavirgo@yahoo.com
FB : https://www.facebook.com/pages/DHealth-Vita/1434682450084775

0 comments:

Post a Comment