Posted by Unknown on 12:02 PM No comments
SUPERCOMEBACK!

Dalam kesibukan sempat juga aku menghadirkan diri untuk program yang hebat ini. Alhamdulillah...
Menuntut ilmu merupakan sebuah jihad...Allah SWT akan memudahkan setiap urusan hambanya. In Syaa Allah....

Dalam sehari aku mempunyai 3 tugasan yang paling penting. Aku memohon kepada Allah SWT supaya memudahkan setiap perjalanan mahupun urusan hambanya ini. Aku bersyukur sangat kerana semua program pada hari yang sama aku dapat sertai.







TIADA ALASAN UNTUK BERJAYA
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Zila Mokhtar
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Kota Kemuning / Shah Alam / Klang / PJ / Subang & Pos Seluruh Malaysia
Shaklee ID [ No : 1030845 ]
Contact No : 016-2061409
Email : zilavirgo@yahoo.com
FB :https://www.facebook.com/pages/DHealth-Vita/1434682450084775 

0 comments:

Post a Comment