Posted by Unknown on 12:22 PM No comments
APA POTENSI DIRI YANG ADA ???

Alhamdulillah...Aku berjaya menghadirkan diri kat majlis ilmu Dr Azizan nih. Selama 7tahun Dr Azizan nih buat program...inilah kali pertama aku pergi tau...KESIANNNNNNN...(bak kata Dr Azizan)...hihihiiii

Apa yang aku nak share...program nih memang betul2 ausemmmmm....kenapa????
sebab nkau orang memang rasa seronok sesangat dan keyakinan diri tu semakin menebal.

Program ni bukan untuk orang yang berniaga jew tau...nkau orang yang bukan berniaga pun layak untuk pergi...pelajar kew...surirumah kew...semua layak untuk pergi. Aku paling teruja sebab ada makcik2 pakcik2 yang warga emas nih pun datang! Jadi aku yang muda nih berasa kena lagik kerja keras sebab yang tua2 pun bersemangat luarbiasa...takkan aku tak boleh kan!
Ini untuk membentuk keyakinan diri kita. Kenali diri sendiri. Tahun ni Dr Azizan banyak buat kat banyak tempat...so nkau orang boleh lah pegi....Nkau orang bley p kat link nih...SKPD2015






Apa yang aku belajar dalam program nih??? ke aku pergi nak seronok2 jew....
Banyak ilmu baru yang aku dapat...

APA YANG KITA CAKAP ITU DOA
APA YANG KITA FIKIR ITU DOA
APA YANG KITA BUAT ITU DOA
APA YANG KITA RASA ITU DOA

Faham ke faham??????

Ha...harap faham!

Paling penting...kita kena selalu bersangka baik dengan Allah SWT...Banyakkan bersedekah...dan sentiasa senyummmm...mudah kan???? Jadi jommm amalkan sesame...In Syaa Allah, lagi banyak rezeki kita melimpah ruah...Ameen...

Orang yang luar biasa tu pun datang dari orang yang biasa2. Jadi, kalau kita pun nak jadi luar biasa MEMANG BOLEH! takde batasan takde syarat...SYARATNYA hanya kemahuan diri kita dan kesungguhan kita nak capainya...Betulkan???


" SAYA ORANG YANG BERJAYA DAN KAYA "
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Zila Mokhtar
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Kota Kemuning / Shah Alam / Klang / PJ / Subang & Pos Seluruh Malaysia
Shaklee ID [ No : 1030845 ]
Contact No : 016-2061409
Email : zilavirgo@yahoo.com
FB : https://www.facebook.com/pages/DHealth-Vita/1434682450084775 

0 comments:

Post a Comment