Posted by Unknown on 12:11 PM No comments
BERITA PANAS! HOT! SENSASI!

Tetibe pagi nih aku terconcern dgn kes Zamani yang tengah hot nih. BERITA PANAS nkau!
Zamani ni memang aku terlajak minat masa zaman muda mudi aku...hahahahha...
sebab lagu2 yang diew nyanyi memang syiok sesangat...kira aku nih peminat tegar Zamani suatu masa dulu.

Aku baca gak berita2 kat astro gempak...media2 sosial nih...apepun aku masih lagik peminat tegar Zamani tapi mungkin sekarang faktor umur idaklah aku nak melalak lagu2 zamani kan...hahahhaha...
kalau muda remaja dulu kala memang dalam bilik air aku melalak gak...fefeeling lagu Zamani nkau!



Aku doakan Zamani tabah&sabar dengan dugaan yang berlaku. Pasti ada hikmah yang tersembunyi dariNYA. Kita hanya merancang tapi Allah SWT yang tentukan segalanya. Ameen...

Meh...kitew fefeling lagu Zamani ckit...salah satu lagu feberet aku masa muda mudi dulu...hihihiii


GERIMIS MENGUNDANG

Kusangkakan panas berpanjangan
Rupanya gerimis, rupanya gerimis mengundang
Dalam tak sedar ku kebasahan

Pernah juga kau pinta perpisahan
Aku sangkakan itu hanyalah gurauan
Nyata kau serius dalam senyuman

Bukan sekejap denganmu
Bukan mainan hasratku
Engkau pun tahu niatku
Tulus dan suci
Senang benar kau ucapkan
Kau anggap itu suratan
Sikit pun riak wajahmu
Tiada terkilan

Hanya aku separuh nyawa
Menahan sebak di dada
Sedangkan kau bersahaja
Berlalu tanpa kata
Terasa diri amat terhina kau lakukan
Terasa diri amat terhina kau lakukan

Sia-sia kukorban selama ini
Jika kasihku, jika hatiku
Kau guris oh oh oh…

Dalam tak sedar ku menangis

Hamboi2 fefeling lebih dah semua nih...hahahha...
sesekali apa salah nya kan....
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Zila Mokhtar
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Kota Kemuning / Shah Alam / Klang / PJ / Subang & Pos Seluruh Malaysia
Shaklee ID [ No : 1030845 ]
Contact No : 016-2061409
Email : zilavirgo@yahoo.com
FB : https://www.facebook.com/pages/DHealth-Vita/1434682450084775 

0 comments:

Post a Comment