Posted by Unknown on 10:04 AM No comments
Kenapa Aku Pilih ????

Inilah family hebat kami yang selalu berkongsi rahsia kejayaan...Setiap dari kami sentiasa berkongsi tips2 yg bermanfaat...Sebab itu aku pilih!!!
Alhamdulillah....program kali ini dpt join dgn best nyew...Banyak ilmu yang dapat di korek dari mereka2 yang telah berjaya...
Nak di jadikan cerita...weekend ni mmg terlalu sibuk...tetapi demi kerana dah jatuh cintan golek2 aku nak jugak hadirkan diri...heheheh...Seb baik dapat en hubby yg memahami...TQ en Hubby kuh...dialah pembakar semangat aku dalam biz nih...Bukan senang nak kutip ilmu2 dari mereka2 yang dah lama makan garam dari kitew kan...So...masa dan peluang yang ada kita gunakan sebaik mungkin....
INGAT...nak senang bukan nyew senang....bukan nyew susah nak senang!!!
Aku selalu tekan kan kat anak cucu cicit aku..." Tak Perlu Nak Ber alasan...semua sama ade 24Jam...so tanyew diri sendirik..." fikir2 kan....
Tengok!!! sempat lagik berselfie...hahahah...muke ceria di pagi hari...muka2 pengamal tegar vitamin Shaklee....hehehehhe....
Dalam biz nih siapa yang tak hebat pun boleh jadi terlalu hebat...kenapa aku cakap macam tu??? Sebab family kami di kelilingi dengan mereka2 yang hebat...." BILA DI KELILINGI DENGAN MEREKA YANG BERJAYA DAN HEBAT...KITA PUN TERPAKSA JADI DI KALANGAN MEREKA "....ini kenyataan....sebab itu kita kena memilih kawan2 kita...berkawanlah dengan mereka2 yang boleh membawa diri kita ke arah kebaikan dan keberkatan dari NYA....Amin...





Keluarga Hebat Kami...from ZERO to HERO!!!
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Zila Mokhtar
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Kota Kemuning / Shah Alam / Klang / PJ / Subang & Pos Seluruh Malaysia
Shaklee ID [ No : 1030845 ]
Contact No : 016-2061409
Email : zilavirgo@yahoo.com
FB : https://www.facebook.com/pages/DHealth-Vita/1434682450084775

0 comments:

Post a Comment