Posted by Unknown on 4:05 PM No comments
Payudara dan Punggung Mantap

Senyummmm sesorang nampakkkkkk....
Dengar jew topic hangat nih memasing melonjak gembira...ASET BERHARGA bg seorang wanita...Betul kan???? Uols kena tahu tau...sebagai srg wanita memang resah gelisah akan terjadi bila umur kita makin lama makin meningkat...Sooooo sebab itu lah jadik wanita ni bukan semudah yang di sangka ok...Penampilan luar dan dalam semua kena jaga....
Kalau yg anak2 dara tu of coz lah nk mencarik calon kan...nak cantik sentiasa...semua nak sempurna...tak mau lah adew cacat cela nyew...mekap pun tebal seinci jew...nak menguratttt kate nyew...nk bagi cik abg terpandang kan.......
Kalau yg dah berkahwin????? kena comot kew????? Hamboi...ini dah melampau kalau dapat gelaran SI COMOT lepas kahwin......hahahahah...bikin hati panasssssssss....of coz lah dah kahwin lagik kena jaga kan....lagik2 pulak benda dah suci murni dan halal...ahhahah...orang2 yg dah kahwin jew paham yeww....memang sental kasik cukup....hahahahha....
Oklah back to topic kitew yewww......

PAYUDARA KENDUR????PAYUDARA KECUT????PAYUDARA MENGGELEBEH????
PUNGGUNG JATUH????PUNGGUNG TAK MANTOP????
Alamak ai...boleh kew jadik cam tu????
Semua boleh jadik kalau nkau orang tak jaga aset2 peribadi nih dgn betul.....SOOO...nkau orang kena jaga aset2 berharga nkau orang dari sekarang!
Kita kena tahu penambahan umur boleh menyebabkan dan menjadikan kulit semakin kendur terutama di bahagian payudara dan punggung.
Sekarang...buang dah semua perasaan resah gelisah tu yew....Vitamin semulajadi daripada Shaklee dapat membantu uolsss....
Pengambilan produk Shaklee memang dah terbukti berupaya menambahkan saiz payudara walaupun dah bergelar MakDara tau @pun usia dah melebihi 40 tahun. Paling best  dapat jadi kan payudara lebih montok, anjal dan elastik. Selain itu, pengambilan Alfalfa secara teratur juga menjadikan alat sulit wanita semakin sempit@ketat...dan ini sudah tentu menggembirakan 'cik abang' yang sering mengimpikan suasana yang sama ketika baru berkahwin dahulu.


Apa supplemen semulajadi yang best tu????
Alfalfa
Alfalfa dipercayai sejak dahulu kala sebagai herba yang membekalkan nutrisi untuk membantu menggalakkn pertumbuhan tisu kelenjar payudara.

Energizing Soy Protein ( ESP )
Soya dipercayai sebagai penggalak peningkatan hormon estrogen dan hormon estrogen ni la yang dikatakan memainkan peranan penting untuk meningkatkan saiz dan bentuk payudara seseorang.Minuman berasaskan soya ni adalah hasil daripada soya-soya terpilih shaklee (Non-Gmo), natural soya yang tidak dicemari bahan2 merbahaya,so jgn risau tentang tahap keselamatan soya ni.

Ostematrix
Dalam ostematrix shaklee ni, terkandung 3 nutrisi yang sangat bagus utk payudara :
i. Vitamin D -Membantu membaiki tisu-tisu yang rosak, menggalakkn peningkatan saiz payudara dan membantu mengurangkan risiko kanser payudara.
ii. Zinc - Menggalakkn pertumbuhan tisu-tisu baru.
iii. Kalsium - Membantu meningkatkan kesihatan payudara dengan menyokong tubuh badan dengan baik

BUDGET LEBIH?????
Kalau nkau orang ada budget lebih...meh amik sekali dgn Collegan Powder nih...memang AWESOMEEEE tau....Nkau orang kena tau yg kolagen ni sangat penting nak tegangkan kulit...payudara of coz lah kan....SO....kolagen ni memang memainkan peranan untuk menegangkan dab menganjalkan payudara!
INGAT! kolagen ni memang disarankan sebab semakin usia kita meningkat semakin menurun kadar kolagen yang terhasil dalam badan kita.Thats why la berlaku kekenduran di sana sini, huhu.Well..that one memang semua akan lalui kan?Tapi, jgn la pulak kendur sebelum waktunya, yelah zaman sekarang ni pencemaran di sana-sini kan?tu la juga penyebab berlakunya "tua sebelum waktunya".
Nampak macam banyaknya nak kena ambik kan?Dont worry, semua suplemen ni bukan semata-mata untuk cantikkan payudara je taw...tapi juga sangat bagus untuk kesihatan berpanjangan, inshaallah.Boleh bantu slim, bantu cantikkn kulit,mcm2,hehe jgn tak taw~!

Well, shaklee ni memang sangat terkenal dengan 2 in 1,3 in 1,4 in 1nya.Alhamdulillah.So, kalau ada di antara kawan-kawan yang berminat untuk jaga kesihatan payudara dengan suplemen shaklee ni, contact saya ye..!ofkos mendapat pengiktirafan Kementerian kesihatan Malaysia dan sijil halal ISA yang diktiraf JAKIM.

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Zila Mokhtar
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Kota Kemuning / Shah Alam / Klang / PJ / Subang & Pos Seluruh Malaysia
Shaklee ID [ No : 1030845 ]
Contact No : 016-2061409
Email : zilavirgo@yahoo.com
FB :  https://www.facebook.com/pages/DHealth-Vita/1434682450084775 

0 comments:

Post a Comment