Posted by Unknown on 12:37 PM No comments
" Berkawan Dengan Mereka Yang Hebat...Kita Juga Akan Jadi Hebat... "

Ha....simpan pepatah tu...ingat sampai bebile pun! Memang betul pepatah tu!
Sebab tu masa kecik2 dulu pun...selalu mak ayah pesan..." nak berkawan, berkawanlah dengan org yang elok2 "...betul kan???? Sampai kita nak kawin pun...parents still lagik pesan... "carik orang yang elok2 "...
So...kesimpulan nyew???? Kelilingi lah diri nkau orang semua dgn mereka2 yg hebat...penuh dgn aura2 positif...so nkau orang pun terpaksa jadik hebat gak! Terpaksa untuk benda kebaikan tak de hal hokey...

Oklah...nak di jadikan cerita weekend yang lepas aku bt kelas dgn ank cucu cicit kuh dekat umah aku....Of coz kelas kali ni adew retiss jemputan gitu...Mentor hebat kami neny Nora and mmy Sue....

Aku sayang sesangat dgn biz nih sebab...diri kita stiasa melekat dgn aura2 positif...selalu yg hepi2 jew...Senang cakap " Setiap Hari adalah hari yang gumbira bagi aku... " Aku bersyukur di temukan dgn mereka2 yg hebat...sebab aku pn boleh jadik hebat cm diew org...Diew org boleh...aku pun bolehhhhhhhhh...
Banyak ilmu yang aku dapat bilew attend majlis2 ilmu cam nih...walaupun kekadang bende yang same di ulang...bende yang rutin kita buat...tapi aku tetap rasakan ini peluang keemasan untuk aku jadi lebih hebat...SUPERMOM gitu....Peluang untuk kita berubah dan berjaya terbuka luas kt depan mata...Cume diri kita sendiri...nak berubah@nak duduk di takuk yang lame...comfort zone lah konon....heheheheh


" AKU YANG HEBAT "

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Zila Mokhtar
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Kota Kemuning / Shah Alam / Klang / PJ / Subang & Pos Seluruh Malaysia
Shaklee ID [ No : 1030845 ]
Contact No : 016-2061409
Email : zilavirgo@yahoo.com
FB : https://www.facebook.com/pages/DHealth-Vita/1434682450084775 

0 comments:

Post a Comment