Posted by Unknown on 5:22 PM No comments
Cergas....Bertenaga di Bulan Ramadhan
MENU SAHUR TERBAIK!!!

Assalamualaikum....
Lagi berapa hari kita semua akan bertemu dengan bulan Ramadhan semula. Alhamdulillah.. Syukur kepadaMU kita semua masih sempat bertemu Ramadhan kali ini. Syahdu...Sayu hati ini...Allah SWT masih memanjangkan lagi usia dan dapat bertemu lagi Ramadhan kali ini. In Syaa Allah....
Bila sebut saja Ramadhan, kita semua menginginkan yang terbaik di sepanjang bulan Ramadhan. Tidak kira lah dari segi tingkah laku...amalan...pemakanan dan banyak lagi. Betul kan??? In Syaa Allah...kita semua boleh lakukan yang terbaik.

Bagi ibu-ibu yang menyusukan si comel mereka juga tidak perlu risau susu badan merudum. Set berpuasa shaklee sangat membantu dalam mengurangkan masalah penurunan penghasilan susu semasa berpuasa nanti. Selain itu, bagi mereka yang mempunyai masalah Gastrik juga merupakan kesukaran bagi mereka untuk berpuasa di bulan Ramadhan. Set berpuasa Shaklee...In Syaa Allah dapat membantu anda semua. Set Berpuasa ini sesuai untuk kanak-kanak, ibu menyusu, pelajar, pekerja dan warga emas. Memang serba guna kan....
Kenapa zila cadangkan set untuk berpuasa ini untuk anda semua??? Jom kita baca ape KELEBIHANNYA :

1. MEAL SHAKE 
Membekalkan multivitamin yang diperkaya dengan protein lengkap dengan 9 jenis asid amino, kalsium, magnesium dan vitamin D untuk keperluan minda, tumbesaran serta untuk tulang dan gigi yang sihat. Sebagai milk booster ibu menyusu.

2. PERFORMANCE DRINK 
Minuma isotonik semualajadi rendah sodium dan gula. Mengawal  dan mengurangkan kehilangan bendalir yang menyebabkan tubuh cepat letih dan mengelakkan penyahhidratan. Juga mengekalkan kelembapan kulit.

3. ESP
Membekalkan LONG LASTING ENERGY. Mengurangkan rasa lapar keterlaluan. Sebagai Milk Booster bagi ibu menyusu. Mencantikkan kulit walaupun tak bermekap sakan semasa berpuasa. Diperkaya dengan kalsium untuk mengurangkan keasidan soya. Jadi mengurangkan risiko serangan gastrik bagi pesakit gastrik ketika berpuasa.

Hebat kan...banyak kelebihannya...So tiada lagi alasan lapar semasa berpuasa...heheheh

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Zila Mokhtar
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Kota Kemuning / Shah Alam / Klang / PJ / Subang & Pos Seluruh Malaysia
Shaklee ID [ No : 1030845 ]
Contact No : 016-2061409
Email : zilavirgo@yahoo.com
FB : https://www.facebook.com/pages/DHealth-Vita/1434682450084775 

0 comments:

Post a Comment